2014. június 16., hétfő

2.rész: Az új családom

-A-Andy....-szóltam kétségbeesetten
-Ne félj biztonságban leszel!

 Odaadtam a kezemet,Andy megfogta és szaladt ki velem az épületből. Az épületben mindenki ki volt ütve,és szólt a riasztó. Kiérve egy csupasz sivatagba értünk. Én teljesen ledöbbenve álltam Andy mellett. A példaképem...és a világ leghelyesebb pasija,aki többet tett egy embernél. Andy megfogta a kezemet és ezt mondta:

-Gyere!

Elvezetett egy lepukkant helyre. CC futott ki a hordók közül és felém rohant:

-Úúújabb HÚÚÚÚS!

És megölelt.

-Coma ne öld már meg mert még be kell vezetnem az itteni dolgokba-mondta aranyos mosolyával Andy.

Coma elment meghirdetni azt a hírt hogy megérkeztem. Andy bevezetett egy szépen berendezett "szobába". És elkezdett mesélni:

-Szóval mi vagyunk a Rebellek vagyis a lázadók. Egy olyan hadsereg aki befogadja az elesetteket és a lázadókat. Folyamatos harcot vívunk egy F.E.A.R nevű szervezettel akik fogva tartanak több ezer Rebelt kínzásban,és börtönben.
-Értem. És mi van a zenéléssel? Hogy csinálhattok egyszerre kettőt?-kérdeztem felvont szemöldökkel.
-Az két külön dolog. Ha zenélünk minden tök hepi.  Ha valami gond van a hadseregüknél,akkor Ash szól és intézkedik.
-Okéj.(...) Még egyszer köszi hogy megmentettél!
-Igazán nincs mit! Ez a dolgom. Ilyen gyönyörű lányokat mint te érdemes megmenteni!-mondta vigyorogva Andy.

Én totál elpirultam,és azt sem tudtam hogy mit mondjak.De nem pirulhattam tovább mert Jinxx toppant be:

-No te leányka! Gyere kezdődik a kiképzésed!
-Mi-milyen kiképzésem?-kérdeztem egy kicsit rémülten.
-Ki kell képeznem téged a harcra. Kell az erő a F.E.A.R-esek ellen kis csaj!
-Az igaz! Akkor indulás!

Jinxx kemény edző azt nem tagadom. Viszont ha le akarom győzni a "családom" ellenségeit akkor keményen kell edzenem.
                                                     2.RÉSZ VÉGE


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése