2014. november 5., szerda

4.rész -Első Csókom

Nagyon kemény bemelegítő tornával kezdtük a napot Jinxxel.  Szegény Roxal alig bírta melletem,de simogattam a hátát hogy bírja ki. Felöltöztem és....megint elindultam Andyhez,mert tegnap este amikor nálam aludt akkor....oda bújt hozzám és olyan jó érzés volt.....Te jó ég én nem lehet hogy....áh ezt tisztáznunk kell. Bekopogtam hozzá:
-Ki az?
-Én vagyok az Sarah. Zavarok?
-Nem zavarsz,mindjárt bejöhetsz csak várj egy kicsit!
-Rendben.
Amíg vártam egy szőke Rebel csaj haladt el melettem:
-Nocsak,nocsak a híres Sarah Simson!
-Neked is szia.
-Már megint Andynél legyeskedsz?
-Nem is legyeskedek nála csak szeretnék tőle kérdezni valamit.
-Aha persze...
Azzal el is ment. Már elsőre nem volt szimpi. Fujj. Aztán kinyílt az ajtó és Andy beinvitált.
-Mit szeretnél?
-Nos tudod tegnap amikor ott aludtál nálam....
-Aranyos vagy amikor alszol....
-Ööö....te perverz! Vagy nem is....te pszichopata!!
-Nos szerénységem nem pszichopata,nem is perverz,csak éppen felkeltem és megláttalak  ;)
-Ja értem. Mindegy nem azért jöttem....
-Hanem miért?-kérdezte Andy felvont szemöldökkel.
-Nos tegnap amikor nálam aludtál ...akkor olyan gyorsan vert a szívem. És....egyszer hozzám bújtál.
-Oh....nos...nekem még most is hevesen ver a szívem.
Azzal megfogta a kezemet,és a szívéhez emelte. Tényleg nagyon gyorsan vert.
-Sarah....én....
Közelebb hajolt hozzám és....megcsókolt! Az ajkai....olyan selymesek voltak...Amikor elengedett ezt mondta:
-Szeretlek...
Erre én:
-Én is.

És csak szótlanul álltunk egymás előtt. Ott álltunk volna estig is ha Ash nem ront be a szobába.

-Andy!!!
-Mi az?
-Roxal és Alex....eltűnt!!!
--Mi??...Rendben készítsétek a többieket! Hamarosan indulunk!
-Hova?-kérdeztem
-A F.E.A.R-esekhez megmenteni a barátaidat!-mondta Andy
-Én is megyek!-mondtam bátran.
-Nem! Az túl veszélyes! Te még nagyon új vagy!-védett Andy
-Ők a barátaim,és kötelességem megmenteni őket!
-Andy mióta lettél ilyen figyelmes Sarah-val? Volt este valami?-mozgatta perverzen a szemöldökét Ashley.
-Dehogy volt!-azzal Andy totál elpirosodott. Inkább mennyünk! Sarah....ha kötelességednek érzed hogy gyere akkor..gyere.

Kimentünk a gyülekező helyre,ahol már Jake összehívta az összes Rebelt. A szöszi csaj akivel találkoztam az ajtó előtt,gonoszan nézett rám,és a nézéséből ítélve meg akart ölni. Minden ember sorban állt,én is beálltam a sorba. Andyék pedig ott álltak előttünk:

-Két  tagot elraboltak a s*ggfejek...akarom mondani a F.E.A.R-esek. Most elmegyünk és visszahozzuk őket! És szétrúgjuk a rohadt F.E.A.R-esek s*ggét! Igaz? Mindenki,mondja velünk együtt:Kinyírjuk!!!

-KINYÍRJUK!!!!-üvöltötte mindenki,velük együtt én is. Ne félj Roxi és Alex,jövünk!

                                                            4.RÉSZ VÉGE

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése