2014. december 30., kedd

7.rész - Ashley jótanácsai

-Ezt még át kell gondolnom....-mondtam kisvártatva

-Rendben. Majd szólj ha döntöttél...-mondta Andy majd megölelt.

Kiléptem a szobából,és nem akartam elhinni amit Andy mondott. Most komolyan....szeret engem?
Egyszer csak Ash termett előttem .

-Gyere velem!
-Miért?
-Ne kérdezősködj gyere!

Azzal elhúzott Andy szobája elől,egy hordóhoz.

-Na halljam mi van köztetek Andyvel.-mondta Ash ölbe tett kézzel.
-Nincs köztünk semmi vagyis....-mondtam elpirulva.
-Vagyis?
-Egyszer megcsókolt mos pedig azt kérdezte leszek-e a barátnője.
-Mi-micsoda???-mondta elkerekedett szemmel Ash. És még ezt a haverjának se mondja el...ch. És mit válaszoltál a kérdésére?
-Azt válaszoltam hogy még gondolkodom ezen. És azért mert nem akarom hogy feltörjenek az emlékei Julietről. Tudod hogy ők ketten...-mondtam
-Ja értem. Jól döntöttél. Szerintem is várj még,mert most jöttek a barátaid is,meg ez a csata is.....felkavarta.
-Bizony...Ashley?
-Igen?
-Szerinted Andy szeretne úgy engem mint Juliet-et?-kérdeztem
-Hááát.....nem is tudom. Nagyon szerette őt persze nem úgy hogy egész nap nyalták falták egymást,hanem....na úgy mint egy normál embert. Figyu ha lesz alkalmam akkor meg kérdezem tőle persze burkoltan. -kacsintott Ash.
-Oké köszi.-mondtam egy mosollyal.
-....Viszont van egy dolog ami.....hát végülis Andynek a titka.
-Na mi az?- kérdeztem
-Megígéred hogy nem pletykázod el senkinek?
-Meg ^-^-mondtam
-Amikor Julie még itt volt,akkor egy időben jobban volt Andyvel. Mármint többször ölelte meg,meg többször puszilgatta,meg ilyenek. Ami persze engem meg szerintem a többieket már kicsit irritálta. És láttam.....hogy Julie gyűrűs ujján ott van egy gyémánt gyűrű. És amikor Andyvel beszélgettem szinte csak Julie-ról tudott beszélni, meg arról hogy mi lenne ha összeházasodna vele.
-Sz-szóval.....Andy eljegyezte?- kérdeztem meglepődve.
-Nagyon úgy látszott. És az meg is látszott,miután Julie öngyilkos lett. Andy napokig sírt....mondom még egyszer SÍRT,és napokig nem jött ki a szobájából.
-Óó ez szörnyű-mondtam szomorúan.
-Ezért szeretném megköszönni hogy jöttél,mert ha nem jöttél volna Andy a mai napig szomorú lenne Julie miatt.
-Áh...igazán nincs mit. Én pedig köszönöm a tippeket!-mondtam-nincs mit!-mondta Ashley mosolyogva.

Majd megöleltem Ashet aki mondott olyat hogy "Jaj azért nem kell ennyire megköszönni :D ". Aztán vissza mentünk bulizni. Nagyon jó volt.
             
                                                                 7.rész VÉGE



5 megjegyzés: