2015. február 19., csütörtök

11.rész Váratlan vendégek

Ma olyan személyek látogattak meg akikre nem is számítottunk.  Reggel Andy ágyba hozta a reggelit. (Milyen romantikus úriember ^-^.) Ahogyan ittam a tejeskávémat Andy folyamatosan engem nézett.
-Mi az?
-Teljesen elvarázsoltál....
-Még így kócosan,pattanásosan is?
-Úgy is-mondta mosolyogva.

Majd hosszasan megcsókolt. Aztán leült törökülésbe, szembe velem. És mint köztudott Andy Biersack fésületlen hajjal,és póló nélküli felső testtel is szexi ;)

-Na egyél pirítóst is!

Miután megettem a reggelimet megcsináltam a hajamat,hogy azért ne úgy nézzek ki mint egy boszorkány,felöltöztem,majd elköszöntem Andy-től.

-Szia!-nyomtam puszit az arcára.
-Tudod mennyire fogsz hiányozni?
-Egész nap itt leszek a táborban,miért hiányoznék?-kérdeztem nevetve
-Nem tudom. De még este találkozunk-kacsintott
-Te kis perverz!-mondtam majd kislisszantam az ajtón.

Beakartam menni a szobámba de Roxi hirtelen ott termett, és megfogta a vállamat.

-Hol voltál egész este?
-Én itt voltam a szobámban-mondtam
-Aha,persze ne hazudj! Csak te járkálhattál a folyosón.
-Miért vagy ebben ennyire biztos?
-Mert te szoktál csak úgy járkálni az éjszaka közepén. Andy-nél voltál igaz?
-Nem...-mondtam nagyot nyelve.
-Andy illatod van. NAGYON Andy illatod van. Jézusom te lefeküdtél Andy-vel???-akadott ki Roxi
-Nem dehogy csak...ott aludtam nála-mondtam apró mosollyal
-Úúú de édi *-*-vigyorgott a barátnőm
-Na mi lett a gyanakodó Roxival?-kérdeztem nevetve.
"Komcsi??" (Roxi)
-Eltűnt. Elment.
-Jaj te nő-öleltem át Roxit. Na figyelj....nem mondod el senkinek?
-Nem.
"Komcsi!!!" (Sarah)
-...Járok Andyvel!
-Komcsi??
-Komcsi!!!-vigyorogtam
-Ez de szupiii-ugrott a nyakamba Roxi.
-Minek örültök ennyire?-lépett oda Alex
-Ááá semmi-mondtuk egyszerre.

*Ashley szemszöge*
"Maguk meg kicsodák?"

A tábor előtt sétálgattam,amikor két férfi és két nő jelent meg.
-Maguk meg kicsodák?
-Mi vagyunk Alex és Roxal szülei. Jöttünk haza vinni őket.
-Ch...néhány héttel ezelőtt kidobtátok őket mint a kutyákat most meg hiányoznak mi?-kérdeztem kikelve magamból.
-Kérem,csak szeretnénk látni a gyerekünket!
-...Jólvan meglátom mit tehetek.

Elmentem Andy-hez és szóltam hogy vendégek jöttek.

*Sarah szemszöge*

Éppen a folyosón sétálgattam,amikor Andy jött velem szembe.

-Hová mész?
-Roxal-hoz és Alex-hez.
-Miért?
-Itt vannak a szüleik.
-Elmennek?
-Még nem tudom. Azért szólok nekik hogy jöjjenek le.

"Nem muszáj itt maradnotok. Bármikor
elhagyhatjátok a tábort."
Andy kihívta Roxalt és Alexet,akik először értetlenül néztek Andy-re,de lementek velük. Amint meglátták a szüleiket nagyon meglepődtek.

-Anyu,apu...-mondta Roxal meglepődve.

-Ti mit kerestek itt?-kérdezte  Alex nem túl boldogan.
-Tudjátok....megbántuk amit tettünk. És nélkületek nagyon üres a lakás.-mondta Roxal anyukája aki majdnem sírt.
-De anyu.....ide jöttünk és itt kell maradnunk.-mondta Roxi
-Nem muszáj itt maradnotok. Bármikor elhagyhatjátok a tábort,nem kell itt maradnotok.
-Majd átgondoljuk!-mondta Alex majd megfogta Roxal kezét és vitte magával.
(...)
-Köszönjük hogy beszélhettünk velük.-mondta Alex apukája majd a többi szülővel együtt beszálltak a kocsiba,és elmentek.

-Ezt nem is tudtam.-mondtam meglepődve
-Most már tudod.-mosolygott Andy.

Felmentem Roxi szobájába,és illedelmesen bekopogtam. Alex nyitott ajtót.

-Bejöhetek.?-kérdeztem
-Persze.-mondta Alex és beengedett. Lehuppantam az ágyon gubbasztó Roxi mellé,és megsimogattam a hátát.
Roxi és Alex

-Ez annyira.....ááá. Nem tudom hogy mit csináljak.-temette az arcát a tenyerébe a barátnőm.
-Most komolyan....azt hiszik hogy csak így felbukkannak,aztán a karjaikba omlunk és megbocsájtunk nekik?-mondta Alex fel és alá járkálva.
-Alex gondoljátok át! Látszott a szüleiteken hogy nagyon megbánták a dolgot.-néztem Alex-re.
-Jó átgondoljuk!-mondta Alex majd megölelte Roxit,aki hozzásimult a szürke pulcsis barátjához.

(De édesek :3 )

Visszamentem a szobámba,és átöltöztem a pizsimbe,mert már nyolc óra volt. Andy át jött ahogy megígérte.

-komolyan elmehetek bármikor?
-Komolyan. De azt én nem engedném.
-Deee ha mondjuk megkukkollak fürdés közben?-kérdeztem mosolyogva.
-Akkor max megbokszollak,vagy behúzlak magam mellé a zuhanyzóba.-kacsintott
-ajj.-mondtam áll szomorsággal,de elröhögtem magam.

Andy megpuszilt majd magához ölelt.

-Segíts majd dönteni Alexéknak!
-Oké.

Majd még egyszer megpuszilt,és elment. Én pedig bekuckóztam magam és aludtam.


                                                            11.rész VÉGE





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése