2015. január 22., csütörtök

8.rész Irány a Kemping! Part 2

Békésen aludtam amikor valaki lehúzta a cipzárt.

-Psszt Sarah!
-Ki az?-kérdeztem álmosan
-Én vagyok az Andy-mondta suttogva
-Nincs itt Ash ha keresnéd-mondtam megdörzsölve a szemem.
-Nem is őt keresem. Gyere velem!
-...Felöltözök és jövök!-suttogtam

Felkaptam a fekete pulcsimat,meg az amerikai mintás nadrágomat,meg a fekete Converse cipőmet. (Zokni nélkül okos vagyok)
Gyere!
kimásztam a sátorból (rohadt hideg volt) és Andy-vel találtam szembe magam.

-Gyere!
-Hova megyünk? Meg akarsz etetni a medvékkel? XD
-Igen azért hívtalak ki mert a maciknak felajánlottalak hogy csináljanak belőled töltött káposztát. Egyébként csak elmegyünk sétálni.
-Az éjszaka közepén?
-Igen. Na gyere!

Azzal megfogta a kezem és elkezdtünk sétálni a kitaposott úton. Andy egyszer csak összekulcsolta a kezét. Zavarban volta,és Andy is.

-Fázol?
-Csak a lábam :)
-Rendben.

Egy rétre érkeztünk. Andy elengedte a kezemet és lefeküdt a fűbe.

-Lefeküdsz mellém?
-Szabad?
-Szabad. :)

Lefeküdtem mellé és néztük a csillagokat.

-Te szoktad nézni a csillagokat?-kérdezte Andy
-Néha-mondtam
-Szoktál kívánni?-kérdezte
-Szoktam. Egyszer azt kívántam hogy találkozhassak veletek. És teljesült-mondtam vigyorogva
-Én nem szoktam. Nem hiszek az ilyenekben.
-Mondjuk a találkozást én sem úgy képzeltem el hogy kihoztok a dili házból. De legalább találkozhattam veletek.
-Ez a lényeg. Sarah....
"Majd magához húzott
és gyengéden megcsókolt"
-Igen?

Andy a kezét az arcomra tette és felült. Én is felültem.
-Sarah....

Majd magához húzott és gyengéden megcsókolt. Viszonoztam a csókot,és Andy még közelebb húzott magához.

"Kételkedsz bennem szivi?"
-Andy...te tényleg szeretsz?-kérdeztem teljesen elpirulva.
-Kételkedsz bennem szivi?-kérdezte angyali mosollyal Andy

Majd letepert és elkezdett csikizni. Kitört belőlem a röhögés és nem bírtam abbahagyni. Aztán belefújt a hasamba. Még jobban röhögtem.  Most először érzem azt hogy szerelmes vagyok. Andy...ő az igazi. Őt szeretm a világon a legjobban. Mikor befejezte a csikizést nyomott egy puszit a homlokomra.

-Késő van. Nem kéne mennünk?-kérdeztem
-De! Még a végén  tényleg azt fogják hinni hogy a  medvék megcsináltak töltött káposztának.

Feálltunk,és Andy felvett a  hátára.

-Nehéz vagyok?-kérdeztem
-Nem
-Akkor jó.

Andy elindult én pedig megérezhettem az illatát. visszaértünk a kempingbe,és Andy letett. Elindultam a sátram felé,de Andy elkapott.

-Ma a mi sátrunkban alszol!-mondta
-De nem fogunk elférni!
-De nyugi elfogunk-mondta

Elmentünk a sátorhoz. Már mindenki szunyált,Andy fekhelye pedig a legszélén volt. Andy bemászott a hálózsákba,én pedig zavartan lefeküdtem mellé. Oda húzott magához és elaludtunk.


                                                                           8.RÉSZ PART 2
                                                                                 VÉGE



6 megjegyzés: