2015. január 26., hétfő

9.rész Irány haza!

Andy melett ébredni...csodálatos érzés. Ahogyan át ölelt,éreztem az illatát,és hallottam ahogy lélegzik. Körülbelül olyan 6 óra körül kimásztam Andy-ék sátrából,és visszamentem Roxiék-hoz. Szerencsére nem vettek észre. Majd reggel Ashley mindenkit felébresztett egy "whiskey-s jó reggelt el". Feöltöztünk és bekaptunk egy szendót reggelinek. Éppen a sátras társaimmal beszélgettem(kivéve Amandával ) amikor a szemem sarkából láttam hogy mind a négy banda tag körbeállja Andy-t és elhívják.
"Föld hívja Saraht!-
integetett a velem
szemben ülő Roxi."

-Sarah....Sarah! Föld hívja Saraht!-integetett a velem szemben ülő Roxi.
-Ja bocsi mit is kérdeztél?-mondtam visszatérve.
-Semmi felejtsd el....

*Andy szemszöge*

A fiúkkal kelett mennem messzebb a sátraktól.

"Elvenni a szüzességed mit?"
-Mit akartok?-kérdeztem
-Elvenni a szüzességet mit? XD beszélgetni-idétlenkedett Ash
-Miről akartok beszélgetni?
-Rólad és Sarah-ról.
-Nincsen semmi....
-Aha azért mentél ki az éjszaka közepén sétálni vele....
-Nem is sétáltam vele.....csak kimentem kiszellőztetni a fejemet-védtem magamat.
-Ne hazudjál láttunk!-kacsintott Jinxx
-Ébren voltatok?-kérdeztem meglepetten
-Bizony mondták egyszerre.
-Ó.
-Figyelj....hívd el a sátorba Sarah-t és mutasd ki hogy szereted!-mondta Ash
-Már kimutattam....
-De jobban kell fiam! Teperd le!
-Beteg vagy? Mi vagyok én pedomaci?
-Nem. Arra gondoltam hogy...egy kis szenvedélyt vihetnél bele a dologba-kacsintott Ash.
-Éééértem. De én nem vagyok olyan "szenvedélyt viszek a dologba" típus.
-Ha Julietnél tudtál vinni a dologba akkor Sarah-nál is tudsz!
-De Sarah még fiatal. És az már milyen lenne hogy én 24 éves állat együtt egy 19-évessel-mondtam
-Szereted nem? Akkor intézkedj! Mi vagyunk a legjobb haverjaid!-mondta mosolyogva Ash.
-Nem...ti a testvéreim vagytok-mondtam átölelve a bandát.
-Andy akcióban!-kacsintott CC

*Sarah szemszöge*

Egyszer csak Andy jött oda hozzám. Csodáltam hogy személyesen jött,és nem küldött valakit.
-Gyere velem!

Felálltam és otthagytam a barátaimat (de köcsög vagyok >.< ) és mentem Andy-vel. A többi tag úgy nézett rám hogy " te mit keresel mellette"? Oda értünk a banda sátorhoz.

-Gyere be!
"Nem baj.....csak zavarba
ejtő-mondtam elpirulva"
-De Andy...fényes nappal van...még meglátnak
-Nem fognak nyugi-húzta le a cipzárt.

Andy bement én pedig követtem. Zavartan ültem előtte és 1 percig nem is szóltunk egymáshoz.

-Tudod Sarah....az nagyon nagy baj hogyha a a csábító zöld szemednek nem tudok ellen állni?-mondta Andy közel hajolva
-Nem baj...csak zavarba ejtő-mondtam elpirulva
"Megnyalta a száját ami azt
jelentette hogy csókot akar"
-El vagy vörösödbe.
-Úgy véled? :D-mondtam kínos mosollyal.

*FIGYELEM !* Perverz részek következnek!
"Félve megcsókoltam ő
pedig visszacsókolt"

Andy közel hajolt hozzám és végighúzta az ujját az ajkamon. Megnyalta a száját ami azt jelentette hogy csókot akar.

Félve megcsókoltam ő pedig visszacsókolt.  A nyelve besiklott a számba. Átölelt és lefektetett a földre. Levette a bőrkabátját és kivillantak a tetkói. Megpuszilta a nyakam én pedig gyenge lány létemre felnyögtem.
-Andy......ne-mondtam gyenge hangon
-Ilyen hangal még jobban felizgatod a férfiakat-mondta
Majd levette rólam a pulcsimat,és a pólómat. A fekete csipkés melltartómban felüdtem alatta.
-Gyönyörű bőröd van mondta Andy elpirulva
-Ne nézd!-kaptam a kezem a mellkasomra.
-Akkor nem bánod hogyha ezt....most...kikapcsolom?-kérdezte

Andy kikapcsolta a melltartómat.

-Nee!-sikítottam átölelve Andy-t. A könnyem kicsordult.
-Mi a baj?
-Én-én én nagyon szeretlek de...én még nem akarok veled lefeküdni...
-De miért?
-Mert én még nem vagyok rá kész. De hidd el mindennél jobban szeretlek de...
-Értem.-mondta csalódott fejjel majd megcsókolt

Kiment a sátorból én pedig felkaptam a ruháimat,és elmentem.

*Andy szemszöge*

A fiúk végig a sátor mellett voltak és hallgatóztak.

-Na hogy ment nyomikám?-kérdezte Ash
-Sehogy. Addig jutottam hogy kikapcsoljam a melltartóját aztán kérte hogy hagyjam abba.
-Oh bakker....-mondta Ash
-És...olyan volt a melltartója mint Juliet-nek az első éjszakánkon.....
-Te ilyenekre emlékszel?
-Hát....az az este felejthetetlen.
-Egyszer csak megcsörrent a telefonom. A managerünk volt az.

-Sziasztok srácok!
-Helló miért hívtál?
-Beszerveztelek titeket egy koncertre. Holnap lesz.
-De figyelj....mi most épp pihenünk a csapattal. (...( Szerezz ezer VIP jegyet az első sorba!
-Jó...
-Na indulunk cső-cső.

*Sarah szemszöge*

CC csapat megbeszélést hívott össze. Össze kelett pakolnunk mivel megyünk haza. Összepakoltunk és elindultunk a kijárathoz. Ashley végülis elkérte a tetkós pénztáros lány számát,és ezzel ő boldog volt :) . Ami nem rég köztem és Andy között történt az valami...az már egy olyan szerelem ami....megállíthatatlan.

                                                                       9.rész VÉGE

4 megjegyzés: